کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317545 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران از ایمیل ملی استقبال کردند

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازظهور؛ سعید مهدیون عنوان کرد که ایمیل ملی هیچ مشکلی ندارد و از استقبال کاربران ایرانی از این سرویس دهنده خبر داد.
 مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر این که برخلاف برخی شایعات در مورد مشکلات امنیتی ایمیل ملی "ایران دات آی آر"، این سرویس دهنده الکترونیکی کاملا امن است، از استقبال کاربران اینترنتی برای استفاده از این پست الکترونیکی خبر داد.

کاربران متقاضی دریافت سرویس از پست الکترونیکی "ایران" با مراجعه به این سایت و ثبت درخواست خود با عبارت "There is a problem with this website's security certificate" که مربوط به اشکال در گواهینامه امنیتی این وب سایت است روبه رو می شوند که مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات در این باره تاکید کرد که این پیغام امنیتی به هیچ عنوان برای کاربرانی که می خواهند برای استفاده از ایمیل ایران ثبت نام کنند مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

"سعید مهدیون" با بیان این که ایمیل ایرانی "ایران دات آی آر" در حال کار و فعال است و مشکلی از بابت دسترسی به این پست الکترونیکی برای کاربران وجود ندارد، در مورد مشکل موجود در امنیت این سایت با توجه به پیغام های امنیتی که برای ورود به آن به کاربران داده می شود، اظهار داشت: «این موضوع طبیعی است که کمپانی مایکروسافت هیچ علاقه ای ندارد که جز خودش شرکت و یا کشوری دیگر به این عرصه وارد شود و رشد کند.»

وی ادامه داد: «از آن‌جایی که تمامی نرم افزارها و سیستم عاملها به صورت انحصاری در اختیار مایکروسافت است طبیعی است که با راه اندازی ایمیل ایرانی و هرگونه پست الکترونیکی ممانعت به عمل بیاورد اما این پیغام به هیچ عنوان مربوط به ضعف امنیتی ایمیل ملی نیست و تنها موانعی است که کمپانی انحصاری مایکروسافت برای توسعه این بخش به کار می بندد.»
 
مهدیون با تاکید براین که این پیغام امنیتی به هیچ عنوان برای کاربرانی که می خواهند برای استفاده از ایمیل ایران ثبت نام کنند مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اضافه کرد: «استقبال کاربران ایرانی از پست الکترونیک ملی روز به روز افزایش می یابد به نحوی که حتی در بازه زمانی که دسترسی به ایمیل های خارجی با مشکل مواجه شده بود، مراجعه کاربران به این پست الکترونیکی افزایش یافت.»
 
ایمیل ملی "ایران" از شهریور ماه 90 به صورت رسمی از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان یکی از سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز کر. به نحوی که این سازمان با ارسال پیام کوتاهی به برخی از مشترکان موبایل از آغاز به کار این سرویس ایمیل درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران را خبر داد و از کاربران اینترنت خواست برای ایجاد و ثبت پست الکترونیکی ایرانی به درگاه IRAN.IR مراجعه کنند.
 
این سرویس دهنده می تواند بدون هیچگونه محدودیتی به هر تعداد تقاضا برای دریافت پست الکترونیکی پاسخ دهد. پس از ایمیل ایران، پست الکترونیکی فارسی چاپار با نام " chmail " نیز با حمایت شورای عالی اطلاع رسانی و بدون نیاز به اعلام هویت اصلی کاربران ایرانی راه اندازی شد. در همین حال شرکت "مبین وان" که یک شرکت تازه تاسیس متشکل از شرکت های وان ایتالیا و مبین ایران از زیر مجموعه های شرکت توسعه اعتماد مبین خریدار سهام 50 درصدی شرکت مخابرات ایران است، در آبان ماه امسال ایمیل ایرانی رایگان "کلیک آن" را با قابلیت ارسال پیام کوتاه و فکس راه اندازی کرد.
 
کارشناسان معتقدند که در صورت به روز رسانی سرویس دهنده های ایمیل داخلی، در شرایطی که دسترسی به سرویس دهنده های ایمیل خارجی با مشکلات متعددی رو به رو است، این پست های الکترونیکی می تواند راه حل مناسبی برای کاربران اینترنتی باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8148 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zohur.net تاریخ خبر: 1390/12/17 تعداد مشاهده: 1957
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1390/12/17 23:47
اخه ما که نمیتونیم یه کاغذ تولید کنیم چجوری میخوایم ایمیل ملی درست کنیم اینم برای اینه که ما هم مثل کره شمالی بشیم.این یعنی ایمیل ملی.
سهیل 1390/12/17 23:43
یعنی ایمیل جهانی قطع میشه؟lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
نا شناس 1390/12/17 22:28
اینا می خوان اینترنت و ملی کنن روشون نمیشه یه دفعه همه چیو قطع کنن دارن کم کم می رن جلو ! اول هم از ایمیل ملی شروع کردن ! اون پیغام هم راسته دروغ نیس معنی شم اینه که هر چی به دوستات بفرستی قبل از دوستت چند نفر دیگه می خونن ببینن چیه بعد به دوستت فرستاده میشه ! برا همین هم این سرویس از protocol https پشتیبانی نمی کنه !!!حالا هر کی می خواد بره ازش استفاده کنه!
جمشید 1390/12/17 20:39
من رفتم ثبت نام کردم. چیزی چرت و مهملیه. حداقل نصف امکانات یاهو و جیمیل رو بدن.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
پويا ايراني 1390/12/17 20:29
اینکه ایران داره به سمتی حرکت میکنه که تمام دنیا انگشت حیرت بر دهان گیرند. خیلی خیلی عالی هستش
ولی یه نکته در استفاده از پست الکترونیک ایرانی حائز اهمیت است
اون هم اینکه ، ما ایرانی ها چون توی دنیای مجازی رفتارهای گوناگونی داریم. از نام های مستعار زیاد استفاده می کنیم. و وقتی از یاهو یا گوگل استفاده می کنیم. شماره شناسنامه پدر و مادرمون رو نمی خواد. پس به طبع از خدمات این سایتها بیشتر استفاده می کنیم تا سایتهای داخلی که برای عضویت شماره کد ملی و شجره نامه می خواد.
به هر حال شروع این نوع فعالیتها خیلی بهتر از نگاه کردن به دست بیگانه هاست.
من به نوبه خودم تبریک میگم و امیدورام هر روز عملکردشون بهتر بشه.
علي 1390/12/17 19:50
آقا سید شما میگی "هیچ میلی از چاپار به یاهو نمیرسه و پیام بازگشت ناموفق میزنه " هیچم این طور نیست من همین الان امتحان کردم و شد و ایمیلی که فرستاده بودم به یاهو رو هم خوندم و بدون هیچ مشکلی ارسال شد لطفا شایعه پراکنی نکنید.
ناشناس 1390/12/17 19:20
اگه به یاهو و گوگل از این ایمیلهای ملی ، ایمیل بزنیم یا نمیرسه یا اگه برسه جدی میگم بعد 15 دقیقه دیگه میرسه احتمالا این وسط 2-3 نفری هم اون ایمیل رو مطالعه میفرمایند
حسن 1390/12/17 18:56
این سایت خیلی اطلاعات ریز از طرف می خواد . اطلاعاتی که اگه دست یه نفر بی مسئولیت بیفته احتمالا کارای مختلفی از این اطلاعات بکنه ، همینکه اسم و نشان وبده کافیه دیگه بی خود مردمو مجبور به دروغ نوشتن نکنند . lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
arash 1390/12/17 17:41
جدآآآآآ ؟؟!!!
خارجکیش رو استفاده می کنیم،‌چک میشه وای به روزی که داخلیش رو استفاده کنیم. یه کلمه اشتباه بنویسیم درجا بهمون زنگ میزنن :Dlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
محمد 1390/12/17 17:04
کاربران از ایمیل ملی استقبال کردند چون چاره ای ندارند، وگر نه کی gmail و email رو بیخیال میشه. با تشکر، یک وطن پرست
جیلی بیلی 1390/12/17 14:50
کاربران به مجبورن از ایمیل ملی استقبال کنند
از بس اذیت شدن راهی دیگه نموده براشون
سید 1390/12/17 13:55
با سلام.اولا که همینشم پیشرفته.خدا رو شکر
دوما اگه کسی نمیدونه یه امتحانی بکنه و ببینه که هیچ میلی از چاپار به یاهو نمیرسه و پیام بازگشت ناموفق میزنه
سوما علی دایی-----علی دایی----علی دایی
شاید یه چیزی عوض شهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
Z.man 1390/12/17 13:22
حتماً یکیش هم من بودم ...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
سعيد 1390/12/17 12:29
قطعا چیز خوبی میتونه باشه. فقط به شرطی که به معنی قطع و اختلال در ایمیل جهانی نباشه.
arash 1390/12/17 12:14
این جور مواقع معمولا میگن ... ز ر شکlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهران 1390/12/17 11:39
این آمار چجوری محاسبه شد!؟
من خودم عمرا ایمیل های امن و پرقدرتی مانند جیمیل و یاهو رو ول کنم و دنبالش برم
پوریا 1390/12/17 11:21
خب آدرس سایت ثبت نامش چی هست؟
ایمیل ملی رو میگم.... کسی میدونه؟؟؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
احسان صالحی 1390/12/17 09:04
بیچاره ها میخواهند دوباره ایمیلشون قطع نشه نه از درد مجبوری است،وگرنه نه فضای مثل جیمیل یا یاهو دارد نه اینکه امکاناتش را lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet